ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امسال همه باید کارت هوشمند ملی بگیرند

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل ثبت احوال استان قم از تحویل 262 هزار و 868 مورد کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: اعتبار کارت‌های ملی قدیمی امسال پایان می‌یابد.

خلیل مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمار ثبت شده دو ماهه اول سال 95 اظهار کرد: 4 هزار و 108 مورد ولادت، 924 مورد وفات، هزار و 892 مورد ازدواج و 519 مورد طلاق در این مدت ثبت شده داده است.

وی خاطرنشان کرد: فروردین و اردیبهشت امسال 4 هزار و 205 مورد ولادت، هزار و 15 مورد وفات، هزار و 816 مورد ازدواج و 420 مورد طلاق روی داده است و از بین ولادت‌ها 64 مورد دو قلوزایی و دو مورد سه قلوزایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به فراوانی نام‌ها در سال جاری گفت: امیر علی با 96 مورد و فاطمه با 184 مورد بیشترین فراوانی نام‌ را به خود اختصاص دادند و سپس بیشترین کاربرد نام ها با 136 مورد زهرا، 96 مورد زینب، 94 مورد علی و 75 مورد محمدحسین بوده است.

وی با اشاره به ثبت نهایی کارت هوشمند ملی از ابتدا تاکنون گفت: 301 هزار و 795 نفر ثبت‌نام نهایی کرده‌اند و 277 هزار و 568 مورد کارت هوشمند ملی صادر شده و 262 هزار و 868 مورد کارت هوشمند ملی تحویل داده شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال 13 هزار و 444 نفر ثبت‌نام نهایی کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند و 26 هزار و 472 مورد کارت هوشمند ملی صادر شده و 24 هزار و 954 مورد کارت ملی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به مراحل دریافت کارت ملی هوشمند گفت: افراد باید به پایگاه اطلاع‌رسانی www.ncr.ir مراجعه کنند و پس از انجام پیش ثبت‌نام و پرداخت مبلغ مورد نظر تاریخی برای دریافت اثر انگشت و عکس آنها مشخص می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان قم خاطرنشان کرد: اعتبار کارت ملی امسال به پایان می‌رسد بنابراین متقاضیان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت باید هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">