ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای عالی انفورماتیک کشور ، صحت انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان را مردود اعلام کرد و آن را باطل نمود.

معاون دبیر شورای عالی انفورماتیک کشور روز یکشنبه‌در گفت و گو با ایرنا در اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: این شورا پس از بررسی گزارش انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان و رایزنی با شاکیان آن تصمیم به ابطال انتخابات گرفت.

" حمیدرضا یوسفی " ادامه داد: دلیل ابطال این انتخابات، اضافه شدن دو نفر به لیست کاندیداها در جلسه مجمع عمومی بود در حالیکه این افراد تا موعد مقرر اقدام به ثبت نام نکرده بودند.

به گفته وی مجمع عمومی فقط برای رای‌گیری و نظارت بر انتخابات تشکیل شده بود و صلاحیت افزودن اسامی افراد جدید به لیست کاندیداها را نداشت.

وی بیان داشت: یکی از دو فردی که نام آنها در جلسه مجمع عمومی به لیست کاندیداها اضافه شده بود در انتخابات به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره برگزیده شد که منجر به اعتراض برخی از کاندیداها شد.

وی تاکید کرد: انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان باید مجددا برگزار شود.

یوسفی بااشاره به اینکه هنوز زمانی برای انتخابات مجددنظام صنفی اصفهان تعیین نشده‌است ، تصریح کرد: انتخابات هیات مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور در موعد مقرر در چهارم تیر ماه برگزار می‌شود.

معاون دبیر شورای عالی انفورماتیک کشور گفت: انتخابات هیات مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور بدون حضور نمایندگان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر این شکایات مطرح نمی‌شد انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان تایید می‌شد، گفت: ما در رایزنی با شاکیان این موضوع را مطرح کردیم اما آنها گفتند ما حاضر هستیم در هیات مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای نماینده‌ای نداشته باشیم اما از یک نظام صنفی قوی برخوردار شویم.

استان اصفهان تنها استانی است که صلاحیت انتخابات آن در میان ‪ ۱۲‬استان برگزارکننده انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای باطل اعلام شد.

  • ۸۴/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">