ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر صنعت با اشاره به انتشار فهرست شرکت‌های دریافت‌کننده ارز دولتی واردات گوشی توسط وزارت ارتباطات، گفت: این دستور رئیس جمهور بود که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمود نواب رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دستور رئیس جمهور است که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته وزارت ارتباطات فهرست شرکت‌های واردکننده که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را اعلام کرد، گفت: بنا داریم در تعامل با بانک مرکزی، فهرست کلیه واردکنندگان اعم از گوشی و تجهیزات که با ارز 4200 وارد کشور شده را در سایت 124 قرار دهیم و مردم هم از آن مطلع شوند.

وی گفت: به زودی فهرست تمامی کالاهایی که با ارز 3800 یا 4200 تومانی وارد کشور شده‌اند، اعلام می‌شود. به همه واردکنندگان اعلام کرده‌ایم که با خوداظهاری قیمت کالا را برمبنای ضوابط عمومی قیمت‌گذاری کنند و در سامانه 124 سازمان حمایت فهرست این کالاها را اعلام می‌کنیم. 

وی ادامه داد: از این طرف هم از بانک مرکزی خواسته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان لیست کالاهای وارداتی با ارز رسمی را به ما اعلام کند و بانک مرکزی هم قول داده تا رمز عبور را به ما بدهد و ما به صورت ‌آنلاین به این اطلاعات دست یابیم.

  • ۹۷/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">