ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد رییس جمهور از تبلیغات یک اپراتور

| يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران روز شنبه در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی از تبلیغات اپراتور دوم تلفن همراه انتقاد کرد.

به گزارش موبنا ،در این مراسم که با حضور نمایندگان اصحاب رسانه و خانواده شهدای اصحاب رسانه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ،تبلیغات اپراتور زرد مورد انتقاد رییس جمهور قرار گرفت.

آقای احمدی نژاد در این مراسم به تیزر تبلیغاتی این اپراتور در خصوص رومینگ اشاره کرد و گفت :این تبلیغ که ما بین یکی از سریالهای تلویزیونی در شب گذشته پخش شده ، غیر اسلامی است.

بر اساس این گزارش در آگهی تبلیغاتی پخش شده برای به تصویر کشیدن رومینگ اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل در کشورهای اسلامی تصاویری از مردی در بیابان به دور از هرگونه فناوری و امکانات دیده می شود حال اینکه در بخش رومینگ با کشورهای اروپایی تکنولوژی مدرن به همراه آسمانخراش ها و تصاویر دیگر نوعی تضادرا در بین بینندگان ایجاد می کند.

گفتنی است قبل از این نیز اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل با تبلیغ 1000 دقیقه مکالمه رایگان بعد از نیمه شب منجر به اعتراض مشترکانش شده بود.

  • ۸۹/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">