ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد مدیر عامل رایتل از شورای شهر مشهد

| يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل گفت: مشهد به عنوان یک شهر مهم و زیارتی مورد توجه رایتل برای توسعه خدمات قرار دارد اما در یکی دو سال اخیر شهرداری این شهر اجازه نداد سایت BTS نصب کنیم.

سید مجید صدری در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپپوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند 'ایرانکام' در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین مدت موفق نشدیم سایت‌ هایی را که مورد نظر داریم توسعه دهیم و 2 اپراتور دیگر هم همین مشکل را داشتند.
وی اظهار کرد: 100 در صد سهام رایتل متعلق به سازمان تامین اجتماعی و 42 میلیون بیمه شده آن است و سعی کرده ایم خدمات ارزان و مدرن را در اختیار مشترکان خود قرار دهیم.
وی گفت: مذاکراتی نیز با آستان قدس رضوی در زمینه ارائه سرویس ویژه به زوار و داخل حرم داشته ایم که امیدواریم به نتیجه برسد.
صدری افزود: مشهد دارای جایگاه ویژه ای است و امیدواریم در دولت دوازدهم با همکاری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد کمک شود کیفیت خدمات را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه دامپینگ قیمتی بین اپراتورها وجود دارد اظهار کرد: رقابت ناسالم باعث می شود شرکت های کوچکتر متضرر شوند و با حضور تیم جدید در وزارت ارتباطات امید به رقابت سالم و حل مشکلات است.
وی گفت: رایتل در ابتدای دولت یازدهم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای 9 هزار نفر داشت که این رقم اکنون به 37 هزار نفر رسیده و نشانگر رشد چهار برابری آن است.

  • ۹۶/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">