ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انجمن بازی‌های رایانه‌ای تأسیس می‌شود

| شنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

بزرگراه فناوری- ازسوی سازمان تربیت بدنی کشور، مجوز تأسیس نخستین انجمن بازی‌های رایانه‌ای صادر شد.

"علیرضا الفت" رئیس انجمن بازی‌های رایانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود:" این انجمن تحت پوشش فدراسیون "ورزش برای همه" و با هدف ساماندهی و قانونمندکردن بازی‌های رایانه‌ای تشکیل خواهد شد".

وی خاطرنشان کرد:"بازی‌های رایانه‌ای نه تنها با هدف سرگرم‌سازی بلکه به‌منظور تقویت مشارکت همکاری گروهی، مدیریت، اهداف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای استفاده‌کنندگان آن‌ها به‌وجود آمده است که در صورت هدایت مناسب موجب تقویت جنبه‌های منتخب روحی، روانی و حتی جسمانی افراد خواهد شد".

الفت تأکید کرد:" مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای از سال 2002 درحال برگزاری است و تیم‌های جوان ایرانی نیز توسط چند شرکت خارجی در آن‌ها شرکت می‌کنند که با سازماندهی آنان می‌توان نقش برجسته‌ای از ایران را در این رقابت‌ها نشان داد.

وی اظهار داشت:" از همین رو به منظور هدفمندکردن نحوه استفاده از بازی‌ها، متناسب‌سازی بازی‌ها با فرهنگ و مذهب بومی، کمک به تولید بازی‌ها از طریق متخصصین داخلی، ایجاد اشتغال و کسب سهم از بازار پرسود تولید و فروش بازی‌های رایانه‌ای این انجمن تأسیس می‌شود".

وی در پایان خاطرنشان کرد:" پس از صدور این مجموعه از سوی سازمان تربیت بدنی، در هفته گذشته فعالیت‌های اجرایی تشکیل این انجمن آغاز شده است".

  • ۸۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">