ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انجمن شرکت‌های اینترنتی اتحادیه شد

| دوشنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن صنفی شرکت‌های اینترنتی گفت: برای تشکل اتحادیه شرکت‌های اینترنتی وزارت بازرگانی موافقت خود را اعلام کرده بود و اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز موافقت خود را برای تشکیل اتحادیه اعلام کرده است.
"مسعود ریاضیات" در نشست خبری مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: با تشکیل این اتحادیه می‌توان از حقوق مردم و کاربران راحتتر دفاع کرد.
به گفته وی، اگر احساس شود که هر کدام از این فعالان حوزه آی تی بخواهند منحصرا اقدام و به طور موازی و تکراری فعالیت می‌کنند سبب نگرانی هایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: به همین سبب این مجمع را تشکیل دادیم تا بتوانیم حرکت سریع با فناوری اطلاعات انجام دهیم و از این قافله عقب نمانیم.
وی ادامه داد: ما (مجمع) با اخذ مجوز اعلام حضور و وجود می‌کنیم و برای برداشتن مشکلات پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش خواهیم کرد.
رییس انجمن صنفی آموزشگاه‌های رایانه شهر تهران گفت: ضعف تکنولوژیکی بزرگی بر کشور حاکم است و دانشگاه‌ها فاصله زیادی با تکنولوژی روز دنیا دارند و این موضوع در خصوص سخت افزار و نرم‌افزار در کشور نیز قابل مشاهده می باشد.
"سعید خرازی زاده" گفت: باید مراکز آموزشی رایانه که متناسب با بازار برنامه خود را تنظیم می‌کنند این خلا را پر کنند و در حال حاضر حدود ‪ ۲۳۰۰‬آموزشگاه رایانه در کشور وجود دارد.
وی تاکید کرد: این آموزشگاه‌ها وظیفه آموزش مهارت‌هایی فناوری اطلاعات و ارتباطاتی را دارند که در دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود به همین دلیل نقش آموزشگاه‌ها مهم می‌باشد

  • ۸۴/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">