ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انحلال دفتر مشارکت‌های غیر دولتی مخابرات

| شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بازنگری در شرح وظایف و ساختار سازمانی شرکت مخابرات خبر داد و گفت: براین اساس اداره کل مشارکت های غیردولتی در شرکت مخابرات ایران حذف خواهد شد.

داوود زارعیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم تغییر شرح وظایف و ساختار سازمانی برخی ادارات در شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی این شرکت گفت: اداره کل مشارکتهای غیردولتی شرکت مخابرات ایران باید با نام و شرح وظایف جدیدی به فعالیتش ادامه دهد.

وی با بیان اینکه پس از واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران به دلیل خصوصی شدن کامل این شرکت، وجود زیرمجموعه ای به نام دفتر مشارکت های غیردولتی در شرکت مخابرات ایران جایگاهی ندارد، گفت: این بخش از شرکت مخابرات ایران تا چندی دیگر با نام و شرح وظایف جدید فعالیت های خود را آغاز می کند.

زارعیان تاکید کرد که بزودی تغییر نام و شرح وظایف این اداره و دیگر ادارات در دست بازنگری به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد اما کارکنان این مجموعه ها تغییر نخواهند کرد.

به گزارش فارس واگذاری 50 درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران که این شرکت را به بزرگترین شرکت غیردولتی تبدیل کرد پنجم مهرماه سال 88 انجام شد که با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران شکل گرفت .

  • ۸۹/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">