ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انهدام باند اسپایدر در فضای مجازی

| دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به حضور فعال این پلیس در فضای مجازی و برخورد با عناصری که تبلیغ و توزیع مواد مخدر را انجام می‌دادند اشاره کرد و گفت: انهدام کیس اسپایدر از جمله این موارد بود.

وی تشریح کرد: این شبکه با بازاریابی در فضای مجازی و انتخاب طعمه‌های خود سعی می‌کرد جوانان را به مصرف مواد مخدر سوق دهد و با برگزاری جلسات و پارتی‌های مختلف در نقاط مختلف تهران اقدام به فعالیت خود می‌کرد. 

زاهدیان به دستگیری 9 نفر از اعضای این باند اشاره کرد و گفت:‌این شبکه بالغ بر 40 عنصر فعال داشته که با آن همکاری می‌کردند و 6 کیلو انواع مواد توهم‌زا در یک موارد از آنها کشف شد و کل شبکه کامپیوتری و سیستم آنها به دست پلیس افتاد. 

به گزارش فارس وی افزود: افراد این باند مواد مخدری همچون گل، ال‌اس‌دی و ماری‌جوآنا را پخش می‌کردند که بعد از شش ماه که پلیس آنها را در فضای مجازی تحت کنترل قرار داده بود و با شناسایی همه اعضاء، دستگیری انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص ال‌اس‌دی گفت: این مواد به صورت برچسب به بدن می‌چسبد و جذب مواد از طریق پوست انجام می‌شود. 

زاهدیان خاطرنشان کرد: این باند در شبکه مجازی به مدت یک سال فعال بود.

  • ۹۶/۰۲/۱۱

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">