ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین گزارش تحقیق و تفحص از مخابرات

| چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران گفت: بر اساس تحقیقات این کمیته از شرکت مخابرات، خرید 76 درصد تجهیزات تلفن همراه با ترک تشریفات صورت گرفته است.

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: خرید 76 درصد تجهیزات تلفن همراه بدون برگزاری مناقصه ومزایده وبا ترک تشریفات انجام شده است. مخابرات برای خرید تجهیزات به مصوبه دولت نیاز داشت. اما توجهی به این مساله نشده و این کار بدون مصوبه انجام شده است.

به گفته قاضی پور بررسی نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اواخر اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و کمیته نتایج نهایی بررسی های خود را از این شرکت خرداد ماه به کمیسیون صنایع ارائه می دهد.

هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها، از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.

ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیردراجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ، از دیگر مواردی بوده که در این طرح به آن اشاره شده است.

  • ۸۹/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">