ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورهای بی‌کیفیت جریمه می‌شوند

| يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر ارایه کنندگان خدمات ارتباطی در صورت ارایه خدمات بی کیفیت جریمه پرداخت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز یکشنبه در نشست خبری رونمایی از سامانه اندازه گیری و پایش کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت کشور افزود: راه اندازی این سامانه به کاربران این اجازه را می دهد که علاوه بر آگاهی از کیفیت خدماتی که دریافت می کنند، هرجا کیفیت نامطلوب بود، نسبت به دریافت جریمه اقدام کنند.
وی هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد شفافیت در عملکرد اپراتورهای ارایه دهنده خدمات عنوان کرد.

 

تصویب تعرفه جدید تلفن ثابت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از موافقت کارگروه تنظیم بازار دولت برای افزایش نرخ تلفن ثابت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی امروز در نشست خبری با بیان این خبر گفت: مصوبه تغییر نرخ تلفن ثابت با موافقت دولت، ١٠ روز پیش به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شده و از اول مردادماه  لازم الاجراست.

 

سامانه اندازه گیری و پایش کیفی شبکه ارتباطات، شفافیت ایجاد می کند
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: سامانه اندازه گیری و پایش کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت کشور، ایجاد رقابتی سالم برای بهبود کیفیت ارتباطات برای مصرف کننده نهایی را هموار می سازد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری رونمایی از این سامانه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: این سامانه علاوه بر ایجاد شفافیت در کیفیت سرویس ها، مسئولیت مشکل ایجاد شده در کیفیت ارتباطات را مشخص خواهد کرد و دیگر کسی نمی تواند کوتاهی را به دیگری نسبت دهد.
وی افزود: این سامانه به شرکت ارتباطات زیرساخت این امکان را می دهد که تمامی سرویس گیرندگان از این شرکت بتوانند کیفیت خدمات دریافت شده را به صورت بر خط(آنلاین) مشاهده کنند و این شرکت هر جا کوتاهی داشت، جریمه پرداخت خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">