ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور دوم مشکل پهنای باند ندارد

| جمعه, ۷ بهمن ۱۳۸۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق آنچه که از سوی ایرنسل عنوان شده، قرار است نتیجه‌ی بررسی مدارک برگزاری مناقصه از سوی ایرانسل، هفتم بهمن ماه نهایی شود.
دکتر«معصوم فردیس» در گفت‌وگو با ایسنا)، در مورد وضعیت باند فرکانسی اختصاصی به اپراتور دوم تلفن همراه، با بیان این که ایرانسل از باند فرکانسی 900 و 1800 استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: باند فرکانسی، بر اساس پروانه به آن‌ها ارایه خواهد شد.
وی با تایید آماده بودن باند فرکانس اپراتور دوم‌، افزود: قبل از اختصاص پهنای باند، طبق آنچه در بند هفت موافقت نامه هم ذکر شده، شرایط احقاق این موضوع به آن‌ها طی نامه‌ای داده خواهد شد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
وی در مورد آخرین وضعیت بررسی مدارک برای برگزاری مناقصه از سوی ایرانسل جهت راه اندازی شبکه گفت: طبق آنچه که از سوی آن‌ها عنوان شده، قرار است نتیجه‌ هفتم بهمن ماه نهایی شود، به این معنی که نتایج بررسی خریداری مدارک و ارزیابی پیشنهادات ارایه شده از سوی حدود 22 شرکت به اضافه‌ی شش شرکت فروشنده‌ی تجهیزات مشخص خواهد شد، اما روش‌های اجرایی این جریان باید از سوی خود ایرانسل ارایه شود.

  • ۸۴/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">