ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور سوم در حال مذاکره با سایر اپراتورهاست

| سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر

موبنا- مدیر کل برند و ارتباطات تامین تله کام از مذاکره اپراتور سوم تلفن همراه با سایراپراتورهای ارتباطی در کشورخبر داد.

شاهین آرپناهی در گفت وگو با موبنا با اشاره به مذاکرات تامین تله کام با اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه و اپراتورهای وایمکس، اظهار داشت: این اپراتور در زمینه های سایت شرینگ، اینترکانکشن، رومینگ و سایرموضوعات مشابه مذاکراتی با سایر اپراتورهای تلفن همراه و برخی دیگر اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی کشورداشته است.

وی با بیان اینکه تست شبکه اپراتور سوم در حال انجام است، افزود:بسیاری از مشکلات این پروژه که باعث تاخیر در بهره برداری اپراتور سوم شده ، خارج از اختیارات مجموعه تامین تله کام بود که در شرایط حاضر بیشتر آن بر طرف شده است.

آرپناهی افزود:زمان دقیق برای واگذاری سیمکارت های نسل سوم نمی توان اعلام کرد، ولی به طور قطع سیمکارت‌های نسل سوم تا پیش از اتمام سال‌جاری در اختیارمتقاضیان قرار خواهد گرفت.

پس از برگزاری مزایده پرحاشیه اپراتور سوم که به حذف شرکت های خارجی از این مزایده منجر شد شرکت تامین تله کام زیر مجموعه تامین اجتماعی با ترک تشریفات عهده دار اپراتور سوم شد.

قرار است این اپراتور نسل سوم تلفن همراه را که به ارسال صوت و تصویر و دیتا با سرعت و کیفیت بالاتر و بهتر تاکید دارد در کشور فعال کند.

هم اکنون ۲ اپراتور اول و دوم در این زمینه فعال شده اند؛ ولی تا دو سال پس از ورود اپراتور سوم، اپراتور های تلفن همراه حق ارائه سرویس نسل سوم را ندارند.

سیمکارتهای این اپراتور طبق پروانه صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات با کد 092 وارد بازار می شود.

  • ۹۰/۰۶/۲۹

نظرات  (۱)

کشورهای صنعتی در حال گذر به شبکه نسل چهارم (4ۀ)هستند و ایران هنوز اندر خم گذر از نسل دوم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">