ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به غیر از خدمات پایه که مجوز آن در قالب پروانه اپراتور سوم ارائه می‌شود، نیازی به دریافت مجوز سازمان تنظیم مقررات برای ارایه خدمات ارزش افزوده اپراتور سوم نیست.

به گزارش ایلنا، مهندس مهدیون، مجری برگزاری مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: خدمات MMS، پیامک و تلفن از جمله خدمات پایه اپراتوری محسوب می‌شوند.

وی افزود: دیگر خدمات ارزش افزوده از قبیل پخش فیلم، یا راه‌اندازی سایت اینترنتی با هماهنگی سازمان‌های ذی ربط قابل ارایه است.

مجری برگزاری مزایده اپراتور سوم تلفن همراه در خصوص سمینار هفته گذشته نیز گفت: این سمینار هفته گذشته در کشور امارات و با حضور خریداران اسناد و سرمایه‌گذاران این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: نحوه سهامداری و ترکیب آن از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار بود که مقرر شد، سازمان تنظیم مقررات، طی بیانیه‌ای موضوع سهامداری را به صورت کاملاً شفاف تشریح کند.

سعید مهدیون با بیان این مطلب که مهلت خرید اسناد مزایده اپراتور سوم به پایان رسیده است، تصریح کرد: متقاضیان تا پایان وقت اداری روز گذشته فرصت داشتند تا نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام کنند و از امروز فرصت تحویل مدارک آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهلت تحویل اسناد مزایده نیز تمدید خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: در ابتدا فرصت دو هفته‌ای برای این امر در نظر گرفته شده بود که در سمینار هفته گذشته نگرانی‌هایی از سوی خریداران در خصوص کمبود زمان مطرح شد.

وی خاطر نشان کرد: بحث تمدید مهلت تحویل مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی دو روز آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

سعید مهدیون گفت: تلاش می‌کنیم یک هفته پس از پایان مهلت تحویل مدارک، نتایج ارزیابی اولیه شرکت‌های حاضر در مزایده از نظر توانایی مالی، صحت کنسرسیوم و ترکیب سهامداری مشخص شود.

  • ۸۷/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">