ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپل: یک میلیون شغل در اروپا ایجاد کردیم

| جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

اپل برای بهبود روابط خود با کشورهای اروپایی از راه‌اندازی مرکز توسعه برنامه‌های همراه این شرکت در شهر ناپل ایتالیا و کمک به ایجاد یک میلیون شغل در این قاره خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، این شرکت مدعی است که طراحی و عرضه برنامه‌های همراه یا App به یک کسب و کار پررونق مبدل شده و موجب رشد اقتصادی و ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در این بخش از جهان را فراهم آورده است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که مقامات برخی کشورهای اروپایی از بدهی‌های مالیاتی کلان اپل خبر داده‌اند و می‌گویند این شرکت آمریکایی در زمینه پرداخت مبالغ مذکور کوتاهی کرده است. ظاهرا اپل قصد دارد با این موضع گیری‌ها از میزان مالیاتی که باید بپردازد، بکاهد.

اپل مدعی است قبل از راه اندازی فروشگاه App Store این شرکت در جولای سال 2008 چرخش مالی و اقتصادی خاصی در این حوزه وجود نداشته است، اما امروزه طراحی و فروش برنامه های همراه کسب و کار پررونقی است و بسیاری از این طریق کسب درآمد می کنند.

اپل مدعی است از این طریق موفق به ایجاد 242 هزار فرصت شغلی در انگلیس و 209 هزار فرصت شغلی در آلمان شده است. تعداد فرصت‌های ایجاد شده به این شیوه در فرانسه و هلند به ترتیب برابر با 163 و 96 هزار مورد بوده است.

این شرکت تعداد توسعه دهندگان برنامه‌های همراه خود تنها در انگلیس را 646 هزار نفر اعلام کرده که البته بسیاری از این افراد تنها افرادی هستند که دوست دارند قبل از سایرین به برنامه های جدید همراه دسترسی داشته باشند. توسعه دهندگان برنامه‌های همراه اپل در اروپا از این طریق بیش از 11 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند، البته 30 درصد از درآمد فروش هر برنامه به اپل اختصاص می یابد.

  • ۹۴/۱۱/۰۲

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">