ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد تعامل مناسب میان PAP ها و شرکت مخابرات

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

به اعتقاد رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران آیین‌نامه PAP - شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت - تعادل مناسبی بین شرکت‌های استانی مخابرات و شرکت‌های ندا (PAP) ایجاد خواهد کرد.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به آیین‌نامه PAP که برای نحوه همکاری با شرکت‌های ندا تنظیم شده است گفت: این آیین‌نامه در شرکت مخابرات ایران تهیه و در اختیار رگولاتوری و وزیر ارتباطات گذاشته و مورد تایید قرار گرفته است و در مجمع مخابرات ایران نیز تصویب و همین روزها نیز به استان‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: این آیین‌نامه چارچوب هماهنگی بین شرکت‌های استانی، مخابرات و شرکت‌های ندا خواهد شد و آن‌ها علاقه‌مند هستند که بیش‌ترین حجم از امکانات را در مراکز سوئیچ در اختیار بگیرند و کمترین تعهد را هم به مردم و هم به مخابرات داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت‌های مخابراتی نیز برعکس علاقه‌مندند که کمترین امکانات را در اختیار شرکت‌های ندا بگذارند و بیشترین تعهد را از آن‌ها بگیرند که این آیین‌نامه به اعتقاد من تعادل مناسبی را بین آنها ایجاد خواهد کرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: تمرکز دولت دهم باید برروی بحث فن‌آوری اطلاعات و اینترنت پرسرعت باشد.

  • ۸۸/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">