ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه ملی همسان گزینی همزمان با آغاز سال نو در دو استان مرکزی و کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش فارس، همزمان با آغاز سال نو و اعیاد مبارک ماه رجب، با همیاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان، سامانه ملی همسان گزینی تبیان فعالیت خود را در این دو استان آغاز کرد.

نحوه استفاده از سامانه ملی همسان گزینی تبیان بدین‌صورت است که کلیه مجردان ساکن در استان‌های مرکزی و کردستان، ازاین‌پس می‌توانند با مراجعه به دامنه http://hamsan.tebyan.net  از کد معرف 23397 برای استان مرکزی و کد معرف 23131 برای استان کردستان  استفاده نموده و ثبت‌نام کنند.

پس از ثبت‌نام، پرونده متقاضیان بررسی و جهت تکمیل پرونده و مصاحبه حضوری با آنان تماس گرفته خواهد شد سپس برگه‌های متقاضیان توسط کارشناسان ذیصلاح  بررسی‌شده و درصورتی‌که موارد مناسب و کفو آنان در بانک جامع معرفین تبیان وجود داشته باشد  معرفی توسط معرفان استان‌های مذکور، صورت می‌گیرد.

متقاضیان استان مرکزی می‌توانند سوالات خود را در این زمینه با ایمیل hamsan_arak@tebyan.com  مطرح کرده و همچنین متقاضیان استان کردستان از طریق مکاتبه با ایمیل hamsan_kordestan@tebyan.com می‌توانند پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

گفتنی است، سامانه ملی همسان گزینی، توسط موسسه تبیان در سال 1394 و با حضور معاونت وزارت ورزش و جوان راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">