ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران تشکیل شهر الکترونیک و صدور الکترونیکی پروانه ساخت را دو معضل کلانشهرها در حوزه شهرسازی دانست.

 پژمان پشمچی زاده، در حاشیه بیست و نهمین نشست معاونان معماری و شهرسازی کلانشهرهای کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت شهرنشین کشور در کلانشهرها زندگی می کنند؛ در نتیجه در نشست های معاونان شهرسازی برای انتقال تجربیات و راه هایی که برای غلبه بر مشکلات از طرف مدیران شهری این شهرها مطرح و تبادل نظر انجام می شود در واقع کمک می کند تا  تصمیمات مناسب برای رفع معضلات موجود اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی معاونان شهرسازی کلانشهرهای کشور که به میزبانی تهران برگزار شد دو موضوع تخصصی شهر الکترونیک و اصلاحات و تسهیل و تسریع در صدور پروانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: خوشبختانه در یک دهه اخیر اهتمام شهرداری تهران ایجاد شهر الکترونیک در تهران است. به همین منظور ایجاد زیرساخت ها مانند آماده سازی مناسبات درونی سازمان برای ایجاد شهرداری الکترونیک و هم ارائه خدماتی که به مشتریان سازمان داده می شود که در ایجاد شهر الکترونیک نیز تاثیرگذار خواهد بود همیشه مورد تاکید شهردار تهران بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،معاون شهردار تهران با بیان اینکه در سال های اخیر مدیریت شهری توانست زیرساخت های لازم برای ایجاد شهر الکترونیک را ایجاد کند، بیان کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و امکان اتصال مجموعه شهرداری تهران به شبکه تمامی دستگاه های مرتبط با شهرداری و همچنین تمامی افراد و سازمان های وابسته به این نهاد عمومی؛ از جمله دستاوردها و تجربیات موفق شهرداری تهران در این حوزه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات شهرداری الکترونیک صدور پروانه ساخت است، یادآور شد: شهرداری تهران همواره تلاش داشته تا در صدور پروانه حداکثر هوشمندی را به وجود آورد و دخالت افراد را در این زمینه  به صفر رسانده و براساس برنامه پیش برود.

پشمچی زاده تاکید کرد: خوشبختانه تمامی تلاش های شهرداری تهران در سال های اخیر در حوزه هوشمندسازی و ایجاد شهر الکترونیک در بیست و نهمین جلسه معاونان شهرسازی کلانشهرهای کشور  مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">