ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد محدودیت برای حضور در نمایشگاه های IT

| چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۸۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - شنیده شده که یکی از نهادهای خصوصی در حوزه IT و از علاقه مندان به برگزاری نمایشگاه الکامپ در اقدامی پیشگیرانه به اعضای خود اعلام کرده با توجه به تصمیم هیات مدیره از این پس حضور در هر نمایشگاهی منوط به هماهنگی است و در صورت تخطی برخورد خواهد شد.

یکی از اعضای این نهاد با ابراز نارضایتی از چنین تصمیمی گفت: آقایان خیلی سرویس خوب می دهند حالا هم می خواهند حضور در نمایشگاه ها را به علت درگیری با رقبایشان محدود نیز بکنند.

وی افزود: ما همیشه مجبور هستیم حدود 25 درصد گرانتر از قیمت شرکت نمایشگاه ها برای اجاره غرفه پول پرداخت کنیم حالا هم باید شاهد چنین محدودیتی باشیم در حالی که حضور در نمایشگاه ها برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اگر الزامی در کار نبود هیچ گاه عضو این نهاد نمی شدم چون تا کنون هیچ سرویس خاصی از آنها دریافت نکرده ام.

ظاهراً این موضوع به شکل شفاهی به اعضای این نهاد اعلام شده است. یکی از اعضای هیات مدیره این نهاد نیز در پاسخ به وجود چنین محدودیتی برای اعضای صنف خود، بدون ارایه مستندی به نامه ای رسیده از طرف وزارت بازرگانی اشاره کرد و گفت در آن نامه چنین چیزی خواسته شده و ما اعضای خود را محدود نکرده ایم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این نامه را در اختیار دارد یا این که چگونه می توان به این نامه دسترسی پیدا کرد نیز گفت: نمی دانم شما باید از وزارت بازرگانی سوال کنید!

  • ۸۴/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">