ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین گردهمایی دو روزه «مهارت آموزی بازنشستگان کشوری» با حضور بیش از ۹۰ نفر از رابطین و نمایندگان بازنشستگان در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است تا طی تفاهمنامه با سازمان فنی و حرفه ای برای این افراد هم شغل مناسب ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین گردهمایی «مهارت آموزی بازنشستگان کشوری» با حضور بیش از 90 نفر از رابطین و نمایندگان بازنشستگان این صندوق از سراسر کشور، مدیران و کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان فنی و حرفه ای کشور در هتل المپیک تهران به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

محمدرضا ترابی، معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری در این گردهمایی، با تشریح فعالیت های این صندوق در چهار سال اخیر، گفت: در کنار افزایش حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق این افراد متناسب با نرخ تورم که منجر به بهبود قدرت خرید بازنشستگان شده است، فعالیت های جانبی که جزء وظایف ذاتی صندوق نبوده نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در چهار سال اخیر، بازنگری در خدمات بیمه تکمیلی درمان و ضابطه مند شدن آن، انجام نظارت دقیق بر بیمه تکمیلی درمان و اجرای سیستم هوشمند در این زمینه، برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان، اجرای طرح های آموزش تغذیه، سلامت و ورزش در استان های مختلف کشور به بازنشستگان تحت پوشش و توجه به مهارت آموزی و اشتغال بازنشستگان و فرزندان آن ها توسط صندوق بازنشستگی کشوری اجرایی شده است.

ترابی با اشاره به راه اندازی سایت پایش به نشانی payesh8523.ir برای ارتباط هرچه بهتر بازنشستگان با صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این پرتال که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری نیز قابل دسترس است، خدمات مفید و کاربردی را به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می کند که مهم ترین آن ها پرسشنامه طلایی بازنشستگی، کلینیک پزشکی آنلاین، مهارت آموزی و ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، آموزش های مختلف چون تغذیه، بهداشت روان، ورزش، آموزش های مهارتی و .. است.

وی همچنین تاکید کرد: مهارت آموزی بازنشستگان کشوری و فرزندان آن ها که در قالب تفاهم نامه صندوق با سازمان فنی و حرفه ای در کل کشور اجرایی می شود، به ویژه برای بازنشستگانی که از مهارت خاصی برخوردار نیستند، کاربردی بوده و می تواند به اشتغال این عزیزان کمک کند.

گردهمایی دو روزه مهارت آموزی بازنشستگان کشوری، با هدف تبیین تفاهمنامه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استفاده از ظرفیت های این تفاهم نامه 27 و 28 تیرماه جاری در تهران برگزار می شود. قرار است در این گردهمایی ضمن تبادل تجربه و اطلاعات بازنشستگان دارای مهارت حرفه ای یا کارآفرین، گزارشی از اقدامات انجام شده در استان های کشور برای اجرای این تفاهم نامه بیان شود. همچنین شرکت کنندگان در این گردهمایی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای «کوئیکا» در پیکانشهر تهران بازدید می کنند.

  • ۹۶/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">