ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل به دنبال 40 میلیون مشترک است؟

| يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

در شرایطی که رگولاتوری با مجموعه جدیدی بنام شورای رقابت درگیر شده و به نظر می رسد از پیگیری و نظارتهای پیش بینی شده در اساسنامه اش قدری دورافتاده باشد ،اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل -MTN رسما اعلام کرد که دورجدیدی از واگذاریهایش را آغاز کرده است .

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این اپراتور که بر اساس پروانه اش موظف بود 16 میلیون سیمکارت واگذار کند ،از امروز در یک دور جدید تبلیغاتی گسترده برای علاقه مندان به داشتن شماره های رند تلفن همراه آنها را به انتخاب شماره مورد علاقه خود با پیش شماره جدید 0939 دعوت کرده است .

مدیریت اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل MTN،که تاکنون هیچگاه بطور شفاف و دقیق حاضر به اعلام شمار سیمکارتهای واگذارشده در شبکه اش نبوده ،در دور جدید واگذاریهایش بعد از بسته های 10 میلیون شماره ای با کدهای 0935و0936،0937،0938 از اوایل ماه جاری واگذاری سیمکارت از بسته 10 میلیون شماره ای جدید را آغاز کرده است .

علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل -MTN چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با تایید اینکه در طرح اقتصادی اولیه واگذاری 16 میلیون سیمکارت طی 15 سال فعالیت این اپراتور پیش بینی شده بود، اما در پروانه فعالیت این اپراتور هیچ سقفی برای جذب مشترک دیده نشده ،خاطرنشان کرده بود : چطور ممکن است اپراتوراول که با سرمایه های مردمی شکل گرفته بتواند 38 میلیون شماره واگذار کند، ولی ما نتوانیم ، این اصلا منطقی نیست.

  • ۸۹/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">