ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کشورمان با افتخار جزو ۱۰ کشوری است که امکان ساخت ماهواره، پرتابگر اختصاصی، ایستگاه زمینی و پرتاب را دارد؛ چرخه کامل فضایی را داریم البته در لایه‌های پایین قرار دارد و اندیشمندان‌مان در حال تلاش برای این موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نایین با اشاره به برگزاری ۲۵ سفر استانی اظهار کرد: در این چند ماه ۱۷۰۰ روستا را به شبکه متصل کردیم، پروژه بزرگ فیبر نوری مناطق کسب و کار را آغاز کردیم و در حال حاضر بیش از یک میلیون پورت فیبر نوری متصل شده است.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: در حوزه فضایی که ۱۰ سال مورد بی‌مهری واقع شده بود جلسه‌ای تشکیل شد و این موضوع باعث افتخار است که کشورمان جزو ۱۰ کشوری است که امکان ساخت ماهواره، پرتابگر اختصاصی، ایستگاه زمینی و پرتاب را دارد؛ چرخه کامل فضایی را داریم البته در لایه‌های پایین قرار دارد و اندیشمندان‌مان در حال تلاش برای این موضوع هستند.

  • ۰۱/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">