ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا آنلاین می‌شوند

| دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از آنلاین شدن کلیه ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در کشور تا 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید متصدی در یک نشست خبری در این باره گفت: در 10 روز آینده کلیه ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا که به سازمان حفاظت محیط زیست تعلق دارد آنلاین می‌شود.

وی اظهار کرد: بیش از 190 ایستگاه پایش کیفیت هوا در کشور وجود دارد که کلیه اطلاعات این ایستگاه‌ها آنلاین شده و در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

متصدی با بیان اینکه شهروندان ایرانی می‌توانند از طریق بستر اینترنتی شاخص آلودگی هوا را در ایستگاه‌ها مشاهده کنند، گفت: البته در شهر تهران تابلوهای مانیتور آلایندگی شاخص آلودگی در همان روز را نشان می‌دهد بنابراین کلیه تابلوها در تهران یک عدد را اعلام می‌کند. این در حالیست که ایستگاه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در کل کشور آنلاین خواهند شد و اطلاعات مربوط به همان ایستگاه را نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت انسانی شامل بخش‌های مختلف اعم از آلودگی هوا، کیفیت هوا، تغییر اقلیم، گرم‌شدن زمین، پایش محیط زیست، پایش آلاینده‌ها، ارزیابی اثرات زیست محیطی می‌شود،گفت: موضوعات مربوط  به آب و خاک، مدیریت پسماند، فاضلاب‌ها و به طور کلی مجموعه مسائل مربوط به انسان‌ها و رفتارهای آنها که روی منابع طبیعی اثر می‌گذارد در حوزه معاونت انسانی سازمان محیط زیست است. همچنین سازمان محیط زیست به عنوان یک سازمان حاکمیتی و نظارتی تلقی می‌شود که سیاستگذاری و ارائه راهبردها را برعهده دارد.

  • ۹۶/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">