ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایمیل در همراه اول مشکلی ندارد

| يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ | ۳ نظر

در پی بروز برخی مشکلات برای کاربران GPRS همراه اول جهت دسترسی به ایمیل یاهو، معاون نظارت و مدیریت شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: باز کردن E-MAIL در همراه اول مشکلی ندارد.

محمد حسین فلاح اصغری در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تست E-MAIL در GPRS همراه اول انجام شده است که ارائه آن بدون هیچ مشکلی بود.

وی اضافه کرد: کسانی که در این رابطه دچار مشکل شده‌‏اند می‌‏توانند با شماره "09990" تماس گرفته و مشکل خود را حل کنند، که البته بیشتر مشکلات مربوط به تنظیمات خود گوشی کاربران است.

معاون نظارت و مدیریت شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: اینترنت همراه اول با شبکه اینترنت کشورهیچ فرقی ندارد، تنها اینکه اینترنت بوسیله یک سوئیچ به گوشی تلفن همراه متصل می‌‏شود، بنابراین دلیلی برای بازنشدن برخی سایتها در GPRS همراه اول وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان برای اینکه جستجوی خود را در گوشی تلفن همراه سرعت بخشند می‌‏توانند یک ابیلیکیشن را از سایت YAHOO بر روی گوشی خود دانلود کنند تا سرعت جستجو در گوشی را افزایش دهند.

  • ۸۷/۰۹/۱۷

نظرات  (۳)

واقا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبه ، آفرین
من میخوام ایمیلم فعال شه
سلام آیامیشه ایمیل رادرگوشی همراه دریافت کرد اگه میشه چطوری ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">