ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت ایرانسل ارزان می شود

| دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

هزینه‌ی استفاده از سرویس GPRS (اینترنت تلفن همراه) شبکه‌ی تلفن همراه ایرانسل کاهش می‌یابد.

شرکت ایرانسل اعلام کرد به منظور کاهش هزینه‌های مشترکان و همچنین فرهنگ‌سازی و گسترش عرضه و استفاده از خدمات ارزش افزوده مبتنی بر اینترنت همراه، تعرفه‌ی سرویس GPRS خود را کاهش دهد.

بر اساس این گزارش از اول دی‌ماه سال جاری و در قالب "جشنواره زمستان تا بهار ایرانسل"، تعرفه‌ی پایه استفاده از خدمات GPRS برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این شبکه که طرح تعرفه‌ی پیش فرض پایه ثانیه‌یی را انتخاب و فعال کرده‌اند از ساعت شش صبح تا 24 به ازای هر کیلوبایت از 15 ریال به پنج ریال کاهش می‌یابد.

بر همین اساس برای مشترکان سیم‌کارت‌های پیام‌رسان و مشترکانی که هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی قرمز، آبی و یا طلایی را انتخاب و فعال کرده‌اند، تعرفه تبادل هرکیلوبایت اطلاعات به دو ریال کاهش پیدا خواهد کرد.

طبق اعلام، همچنین ایرانسل در قالب جشنواره زمستانی خود و در طرحی با عنوان "ساعت خوش"، تعرفه استفاده از سرویس GPRS خود را از ساعت 24 تا شش صبح و همچنین تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، برای تمامی مشترکان سیم‌کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان به یک ریال به ازای تبادل هر کیلوبایت اطلاعات کاهش می‌دهد.

  • ۸۶/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">