ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت مخابرات تا پایان سال متحول می‌شود

| دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در واکنش به انتقاد کاربران از کیفیت اینترنت این شرکت وعده داد کیفیت اینترنت شرکت مخابرات ایران تا پایان امسال متحول خواهد شد.

رسول سرائیان در گفت‌وگو با فارس، درباره گلایه کاربران از کیفیت سرویس اینترنت مخابرات اظهار داشت: برای پاسخگویی به گلایه‌های کاربران باید علت نارضایتی‌ها مشخص شود که هر بخش از نارضایتی‌ها دارای علت مخصوص به خود است.

وی گفت: بخش بیشتری از نارضایتی‌ها مربوط به سرویس‌های قدیمی اینترنت نامحدود سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه است که برنامه اصلاح این سرویس‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه افزایش کیفیت سرویس اینترنت در دستور کار جدی شرکت مخابرات ایران است، گفت: برای این منظور به طور روزانه شاخص‌های کیفی سرویس را رصد می‌کنیم.

سرائیان گفت: با پایان اقدامات مربوط به اتصال به Ixp (مرکز تبادل ترافیک) تا پایان سال مشترکان از نظر کیفیت تجربه متفاوتی را در اینترنت مخابرات احساس خواهند کرد و کیفیت سرویس بسیار خوب خواهد شد.

  • ۹۶/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">