ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازار سیم کارت اعتباری در دست همراه اول

| سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته فعالان بازار سیم کارت تهران، بازار فروش سیم کارتهای اعتباری همچنان و از زمان ورود سیم کارتهای شرکت ارتباطات سیار ایران، در اختیار همراه اول بوده و پس از این برند، ایرانسل و سپس تالیا قرار دارند.

به گزارش فارس، پس از ورود سیم کارتهای اعتباری تالیا استقبال از آن به دلیل ارزانی بسیار خوب بود ولی این امر دیری نپائید و با ورود اپراتور دوم(ایرانسل) بازار سیم کارتهای prepaid یا همان اعتباری به دستان ایرانسل افتاد.

این اپراتور توانست با بازاریابی گسترده و هدایا و تشویق‌های مختلف بیش از 11 میلیون سیم کارت اعتباری به فروش به فروش برساند.

اما بازی ادامه یافت و در این برهه همراه اول با عرضه سیم کارت اعتباری خود با بهای 34 هزار تومان بازی را به نفع خود اداره کرد.

با وجود اینکه اپراتور اول پس از ایرانسل سیم کارتهای اعتباری خود را به بازار عرضه کرد، ولی اکنون و به گفته فعالان بازار سیم کارت تهران بیشتر خریداران سیم کارت اعتباری خواهان سیم کارت اپراتور اول هستند.

کارشناسان دلیل اصلی این امر را پوشش سراسری سیم کارت همراه می‌دانند که تاثیر بسزایی در فروش آن داشته است.

  • ۸۷/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">