ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت:باز طراحی شبکه همراه اول با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای جغرافیایی برای 38 میلیون مشترک این اپراتور در تهران و کل شهرستان‌های کشور به صورت همزمان در دست انجام است.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با فارس گفت: این طرح در استان تهران انجام شده مراحل بازنگری نهایی خود را می گذراند تا پس از‌ آن طرح توسعه‌ای به اجرا درآید.

وی افزود: این شرکت آخرین اطلاعات را با دقت کمتر از یک متر برای کل تهران از ماهواره دریافت کرده و بر اساس آخرین اطلاعات ماهواره‌ای طراحی شبکه در حال انجام است که براین اساس تغییرات لازم در شبکه اعمال می‌شود.

وی در خصوص استفاده همراه اول از داده های ماهواره‌ای برای بازطراحی شبکه، گفت: طراحی شبکه بر اساس اطلاعات جغرافیایی شهرها انجام می شود که این اطلاعات به دلیل ساخته شدن ساختمان های جدید و ایجاد تغییر و تحول در شهرها دائما در حال تغییر است.

صدوقی ادامه داد: از سوی دیگر ارتفاع ساختمان های شهر در طراحی شبکه تأثیر‌گذار بوده و ارتفاع زیاد ساختمان‌ها مانع انتشار امواج می‌شود.

  • ۸۸/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">