ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازگشایی نماد مخابرات پس از ارائه مدارک

| شنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات با اشاره به اینکه پرداخت سود سهامداران حقیقی مخابرات از یکشنبه هفته گذشته آغاز شد، گفت: سازمان بورس از مخابرات درباره سود سال 89 اطلاعات و مدارکی تقاضا کرده که پس از آن نماد و سود شرکت مشخص می‌شود.

صابر فیضی در گفت وگو با فارس درباره زمان پرداخت سود سهامداران خرد مخابرات اظهار داشت: سود سهامداران حقیقی و خرد از یکشنبه هفته گذشته در شعب بانک ملت شروع شد.

وی درباره زمان بازگشایی نماد این شرکت افزود: برای بازگشایی نماد مخابرات منتظر تصمیم سازمان بورس هستیم زیرا اطلاعات و مدارکی را درباره سود سال 89 از شرکت خواسته‌اند که پس از ارائه آن سازمان درباره نماد شرکت تصمیم می‌گیرد.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات درباره ارزیابی شرکت از میزان سود سال 89 گفت: بورس باید میزان سود سال 89 را در سایت اعلام کند و ما نمی‌توانیم میزان آن را بیان کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در مجمع شرکت مخابرات مبنای سود سال 89 را 30 تومان اعلام کردند آیا در حال حاضر تغییر کرده است، تصریح کرد: در آن موقع یک مبلغی اعلام شد. ولی وقتی اسناد و مدارکی که بورس از مخابرات خواسته است ارائه شد، سازمان بر اساس آن سود سال جاری را تنظیم می‌کند.

  • ۸۹/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">