ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - باز ماندن راه مذاکرات در خصوص راهبری اینترنت در جهان دستاورد بزرگی است.

دکتر کاظم معتمد نژاد در حاشیه اجلاس سران درباره جامعه اطلاعات در کشور تونس ضمن بیسان این مطلب گفت: اگرچه پیش از اجلاس پیش بینی می شد که بحث راهبری اینترنت در این فاز از اجلاس به نتیجه نرسد اما همین که راه برای ادامه مذاکرات در این خصوص باز مانده است خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: در این دست از مسایل باید حوصله به خرج داد و مرحله به مرحله پیش رفت. همچین نباید این موضوع را فراموش کرد که امروز آمریکایی ها نیز از مواضع قبلی خود به علت افزایش فشارهای جهانی عقب نشینی کرده و به تعبیری آمادگی تفاهم را یافته اند و در کل از افراط در بحث راهبری اینترنت در جهان جلوگیری شده است.

دکتر معتمد نژاد دستاوردهای این فاز از اجلاس سران درباره جامعه اطلاعاتی را بسیار پربارتر از فاز اول ارزیابی کرد و افزود: نقش بخش خصوصی در این مرحله بسیار فعال تر شده است.

وی افزود: اما از سوی دیگر در این فاز حضور سران کشورهای دنیا کمتر شده و بیشتر وزرا و سفرای کشورهای جهان به نمایندگی در اجلاس حضور یافته اند.

وی در خصوص بخش نمایشگاهی اجلاس نیز گفت: این بخش نیز کیفیتی به مراتب بالاتر از فاز اول دارد اما حضور کشورهایی آمریکای لاتین و برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی کمتر است.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته به علت تنوع محصولات عرضه شده در غرفه ایران، این غرفه با استقبال زیاد بازدیدکنندگان مواجه شده است.

  • ۸۴/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">