ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی- بانک‌ها تا پایان وقت اداری امروز باید موانع بر سر راه محقق شدن بانکداری الکترونیکی را ارایه نمایند.

«پورمحمدی» معاون وزیر اقتصاد و دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: تمام بانک‌های کشور تا پایان وقت اداری امروز باید موانع بر سر راه تحقق بانکداری الکترونیکی را ارایه نمایند تا در جلسه‌ای که هفته آینده در وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه هفته گذشته که با حضور دکتر سلیمانی وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسوولان وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد مقرر شد تا پایان هفته جاری موانع بانکداری الکترونیکی شناسایی شود و برطرف کردن آنها در اولویت‌های کاری وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گیرد.

«شیرانی» معاون مالی و اداری بانک مرکزی در حاشیه گردهمایی مدیران پست بانک با بیان این مطلب که برخی از بانک‌های کشور در زمینه ارایه خدمات الکترونیکی و گسترش این بخش از سرعت لازم برخوردار نبوده‌اند گفت: بانک‌ها باید در روند خود تغییراتی ایجاد کنند و سرعت خود را در ارایه خدمات الکترونیکی افزایش دهند.

وی افزود: بانکداری تغییرات عمده‌ای را در نظام بانکی ایجاد می‌کند و به همین جهت حاکمیت مدیریت تغییر، در بانک‌ها و بانک‌ مرکزی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد این بخش باید فرهنگ‌سازی مناسب برای استفاده از این خدمات در کشور نهادینه شود.

  • ۸۴/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">