ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بخش دانشگاهی در اجلاس wsis تونس شرکت می‌کند

| پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

استاد علوم ارتباطات گفت: بخش دانشگاهی در کنفرانس‌های علمی اجلاس wsis تونس (دومین اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعات) شرکت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس «نگاهی به وبلاگ‌ها»ی ایسنا، زهرا امیری در وبلاگ http://www.itanalyze.ir/ به نقل از «مهدی محسنیان راد» نوشته است: کنفرانس‌های علمی اجلاس wsis تونس همزمان با برگزاری آن اما در سالن‌های جدا برگزار می‌شود.
دومین اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه اطلاعات ‌١٦ تا ‌١٨ نوامبر ‌٢٠٠٥ (‌٢٥ تا ‌٢٧ آبان‌ماه سال جاری) در کشور تونس برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در فاصله اجلاس ژنو تاکنون چند نشست مهم در کشورمان پیرامون آمادگی برای اجلاس تونس برگزار شد که یکی از آن‌ها نشست دو روزه چند ماه گذشته بود که وزارت ارتباطات در آن، نقطه نظرات اساتید دانشگاهی از جمله دکتر معتمدنژاد را دریافت کرد.
این استاد علوم ارتباطات ادامه داد: شرکت در اجلاس تونس به دو بخش دولتی و غیردولتی نظیر دانشگاهیان و محققان تقسیم می‌شود.
محسنیان‌راد افزود: من در جریان چگونگی حضور و برنامه‌ریزی‌های بخش دولتی نیستم، اما اطلاع دارم که از سازمان فرهنگ و ارتباطات در این اجلاس شرکت خواهند کرد.
وی در مورد گروه دوم شرکت کننده در اجلاس تونس درباره جامعه اطلاعات گفت: این گروه کسانی هستند که در کنفرانس علمی که در حاشیه اجلاس تونس برگزار می‌شود، برای ایراد سخنرانی و ارایه مقاله شرکت خواهند کرد.
این استاد علوم ارتباطات در پایان یادآور شد: محققان حوزه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی از چند ماه پیش از برگزاری اجلاس ژنو برای شرکت در اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعات در حال برنامه‌ریزی بودند.

  • ۸۴/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">