ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برج میلاد مشکل اختلال تلفن همراه را حل نمی‌کند

| چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۸۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: برج میلاد، مشکل اختلالات تلفنی شبکه تلفن همراه تهران را حل نمی‌کند.

داوود زارعیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران افزود: برج میلاد صرفا یک برج مخابراتی نیست، بلکه ممکن است یک آنتن "ماکروور" بر روی آن نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: آنتن‌های ماکروور برای تلفن‌های ثابت و بی‌سیم کاربرد دارد و برای تلفن همراه نصب نمی‌شود.

"بارها در محافل مختلف گفته شده است که با راه‌اندازی برج میلاد و قرار گرفتن آنتن‌های مخابراتی بر روی آن، مشکل اختلال تلفن همراه در شهر تهران حل خواهد شد."

زارعیان اظهار داشت: آنتن‌های شبکه مخابراتی تلفن همراه از نوع "سلولی" است که با نصب آن در هر نطقه از شهر حتی روی زمین، تا محدوده خاصی از اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی گفت که مشکل اختلال تلفن همراه در تهران فقط با نصب آنتن به تعداد مورد نیاز در نقاط مختلف شهر حل خواهد شد، اما به تعداد آنتن‌های مورد نیاز برای حل این مشکل اشاره نکرد.

مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران افزود: در اغلب کشورهای دنیا به برج‌های مرتفع، "برج‌های مخابراتی" اطلاق می‌شود، درصورتی که این برج‌ها تمام نیازهای مخابراتی را پوشش نمی‌دهد.

زارعیان ادامه داد: برای ارتقای کیفیت شبکه تلفن همراه تلاش می‌کنیم و کارشناسان مخابرات در تلاشند تا با بکارگیری تجهیزات مورد نیاز، مشکلات را به حداقل برسانند.

وی افزود: هم‌اکنون آنتن‌های مورد نیاز برای شبکه مخابراتی تلفن همراه بویژه در بزرگراهها متناسب با نیاز موجود نصب شده و سایر نقاط نیز که با مشکل مواجه‌اند، در حال تقویت هستند.

  • ۸۴/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">