ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی افزایش قیمت سرشماره‌های مخابرات

| يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات در واکنش به افزایش 5 برابری قیمت سر شماره‌های مخابرات گفت: در این زمینه با مخابراتی‌ها جلسه داشته ایم و قرار است مخابراتی‌ها آیین‌نامه‌های مصوب خودشان را به رگولاتوری ارائه کنند.

لطف الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اخیرا شکایاتی در خصوص افزایش تعرفه سرشماره‌های مخابرات (شماره‌های 4 و 5 رقمی در اختیار مخابرات) به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واصل شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه با مخابراتی‌ها جلسه داشته ایم و قرار است مخابراتی‌ها آیین‌نامه‌های مصوب خودشان را به رگولاتوری ارائه کنند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مخابراتی‌ها برای این کار مصوبه داخلی دارند و قول داده‌اند که مصوبه را به رگولاتوری ارائه کنند و ادعایشان نیز این هست که هیچ‌کدام از این تعرفه‌ها برخلاف مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و رگولاتوری نیست.

سبوحی گفت: با بررسی، اگر موردی برخلاف مفاد پروانه شرکت مخابرات یا مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باشد، مشخص خواهد شد و در این صورت، طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: باید بررسی کنیم تا مشخص شود کدام قسمت از این افزایش تعرفه، به مصوبه رگولاتوری نیاز دارد و کدام قسمت نیاز ندارد.

  • ۹۱/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">