ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی انتقال شماره میان اپراتورها

| دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۱ نظر

به گفته‌ی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بحث انتقال شماره بین اپراتورها طی چند ماه آینده در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌و‌گو با (ایسنا) اظهار کرد: با توجه به این که انتقال شماره بین اپراتورها و رومینگ یکی از اصول رقابتی محسوب می‌شود، تصویب ارایه‌ی این سرویس‌ها در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای همه اپراتورها الزام‌آور و اجرایی خواهد بود.

وی افزود: این موضوع از حدود شش ماه پیش که بحث پروانه‌ی شرکت مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح بود، عنوان شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌واسطه‌ی آن خود را مکلف کرده تا در این رابطه با اصول رقابتی که یکی از آن‌ها نامبرینگ است، دستورالعمل و قوانین مربوطه را تصویب کند.

همچنین پیش از این محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - گفته بود: موضوعات اینترکانکشن و انتقال شماره بین اپراتورها در تمام پروانه‌های اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده و اپراتور سوم نیز باید این قابلیت را داشته باشد.

  • ۸۷/۰۷/۲۹

نظرات  (۱)

"طی چند ماه آینده"؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">