ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی نحوه واگذاری مخابرات ادامه می یابد

| چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه بررسی های پرونده مخابرات در جلسه روز گذشته این شورا نتیجه ای نداشت و به حضور طرفین موضوع در جلسات آینده نیاز دارد گفت: برای راه اندازی مرکز ملی رقابت به حداقل 150 نفر نیروی انسانی نیاز است.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جلسه روز گذشته شورای رقابت با دستور جلسه بررسی پرونده معامله بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم مخابرات که به ارزش 7.8 هزار میلیارد تومان در 5 مهرماه انجام شده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارش های تهیه شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما فعلا " به نتیجه خاصی که قابل اعلام باشد نرسیدیم.

وی ادامه داد: با توجه به ابعاد این پرونده، از طرفین این معامله در جلسات آینده شورای رقابت دعوت خواهد شد تا در خصوص معامله این بلوک توضیحاتی ارائه دهند.

پژویان در پاسخ به این سوال که چه زمانی نتیجه بررسی این پرونده نهایی خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع قابل پیشگویی نیست. چرا که هر چند برای اتمام بررسی‌های این پرونده در اسرع وقت عجله داریم اما مسائل با اهمیت دیگری در حوزه انحصارات و فشارهای اقتصادی وجود دارد که باید مورد بررسی شورای رقابت قرار گیرد.

رئیس شورای رقابت در واکنش به دیگر سوال مبنی بر وضعیت نیروی انسانی مرکز ملی رقابت توضیح داد: در حالی برخی کارگروه های این مرکز تشکیل شده که چارت سازمانی این مرکز باید توسط هیات دولت تصویب شود. این موضوع با اهمیت به دبیر شورای اجتماعی دولت منتقل شده تا هر چه سریع تر نسبت به فعالیت رسمی مرکز ملی رقابت اقدام کنیم.

پژویان ادامه داد: این مرکز به 140 تا 150 نیروی انسانی نیاز دارد که در نظر داریم 50 درصد از این تعداد نیرو از تراز هیات علمی برخوردار باشند.

وی گفت: از سوی دیگر بودجه راه‌اندازی این مرکز در شرایطی در چند ماه گذشته تایید شده که پیگیری‌ها در این رابطه ادامه داشته و هنوز پاسخ روشنی گرفته نشده است.

  • ۸۸/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">