ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی ـ مشکلات اجرایی در نظام مالی و تصمیم‌گیری دلایل تاخیر برای حضور در اجلاس WSIS بوده است.

«نصر‌ا... جهانگرد» دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی در نشست مشترک فعالان جامعه مدنی با شورای عالی اطلاع‌رسانی با بیان این مطلب افزود: در بخش عملیات مهندسی، کارشناسی، بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده، اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب گزارش اجلاس تهران به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است و کتاب فعالیت‌های ملی ایران در خصوص ICT و جامعه اطلاعاتی تا هفته آینده به چاپ می‌رسد.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون نگرانی از نظر اسناد، محتویات واعلامیه‌هایی که قرار است در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی WSIS مطرح شود نداریم.

جهانگرد در خصوص دیگر اقدام انجام شده برای حضور WSIS گفت: محلی برای غرفه ایران در نمایشگاه جانبی WSIS در نظر گرفته شده است که در شاخه‌های اصلی ICT در آنجا شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: شبکه‌های دسترسی، بهداشت، آموزش، دولت الکترونیکی، تجارت، فعالیت جامعه‌های مدنی و بخش خصوصی از جمله شاخصه‌های اصلی موردارایه در غرفه ایران است.

وی برگزاری کارگاه‌هایی در خصوص ICT و جامعه اطلاعاتی از سوی ایران را از دیگر برنامه‌های ایران عنوان کرد و گفت: دولت آماده است هزینه برگزاری کارگاه‌هایی که از طرف «جامعه مدنی» برگزار می‌شود را پرداخت نماید.

لازم به ذکر است نشست مشترک سازمان‌های غیردولتی با شورای عالی اطلاع‌رسانی برای حضور در اجلاس تونس با حضور نمایندگانی از سازمان‌های غیردولتی، خصوصی و دولتی برگزار شد.

تصویب بندهای پیشنهادی سخنرانی شیرین عبادی، شرکت فیزیکی یا مجازی در نمایشگاه جانبی WSIS و پیگیری نحوه حمایت دولت از سازمان‌های غیردولتی از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه است.

  • ۸۴/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">