ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برندگان رقابت های جهانی برنامه نویسی نوکیا

| جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

امروز در نشست سالانه برنامه نویسان نوکیا اسامی برندگان مسابقه جهانی فراخوانی برای نوآوران (Calling All Innovators) به همراه فینالیست های رقابتی برای بازارهای در حال رشد (Growth Economy Venture Challenge) اعلام شد. هر دوی این رقابت ها با هدف ایجاد نرم افزارها، خدمات یا راه حل های جدید در زمینه های حفاظت از محیط زیست، سرگرمی، افزایش بهره وری و بالا بردن استانداردهای زندگی، سلامت و آموزش در بازارهای رو به رشد برگزار شدند. از برندگان و فینالیست های این رقابت ها طی مراسم اهدای جوایزی که در 15 سپتامبر در مرکز بین المللی همایش های لندن (ICC) برگزار شد تقدیر به عمل آمد.

نوکیا برای سومین سال متوالی از برنامه نویسان دعوت کرد تا با طراحی نرم افزارها، ویجت ها، محصولات یا خدمات جدید و خلاقانه با یکدیگر به رقابت بپردازند. طراحی تمامی این نرم افزارها می بایست در زمینه ایجاد تغییر در زندگی افراد و همچنین بهبود در بازارهای در حال رشد صورت می گرفت. در مجموع 1500 نفر از سراسر دنیا در این رقابت ها شرکت کردند.

پورنیما کوچیکار، نایب رئیس فروم نوکیا و انجمن برنامه نویسان، در این خصوص گفت: ما با خیل عظیمی از مشتاقان در سراسر دنیا برای شرکت در این رقابت ها مواجه شدیم. این دوره از رقابت ها برای برنامه نویسان با تغییراتی نیز همراه بود. آنها می بایست خلاقیت خود را در طراحی نرم افزارها، خدمات و راه حل هایی بکار می بردند که منجر به ایجاد تغییر و بهبود در دنیای اطرافشان می گردید. ضمناً این تغییرات با موضوعات مختلفی مانند وضعیت تحصیلی کودکان، نشر اخبار و ارائه خدمات زیست محیطی بهبود وضعیت اجتماعی اقتصادی بازارهای رو به رشد را هدف قرار می داد. او افزود: ما ضمن تبریک به برندگان نهایی این رقابت ها باید اعلام کنیم که برنامه نویسان در این دوره بسیار فراتر از انتظارات ما عمل کردند.
فراخوانی برای نوآوران (Calling All Innovators)

فراخوانی برای نوآوران نام رقابتی است که نوکیا همه ساله طی آن از برنامه نویسان دعوت به عمل می آورد تا در چهار زمینه: بهبود زندگی، محیط زیست، افزایش بهره وری و سرگرمی به طراحی نرم افزارهای موبایل بپردازند.

جوایز نقدی متعددی برای هریک از چهار گروه اصلی این دوره از رقابت ها در نظر گرفته شده که به ترتیب عبارتند از:

• جایزه اصلی: 30 هزار دلار

• جایزه نفر اول: 15 هزار دلار

• جایزه نفر دوم: 5 هزار دلار

• جایزه نفر سوم: 2 هزار دلار
آمریکا، سنگاپور، هندوستان، مجارستان، آفریقای جنوبی، رومانی، چین، ژاپن، مصر و فنلاند کشورهای بودند که نفرات برتر چهار گروه اصلی را به خود اختصاص دادند.
رقابتی برای بازارهای در حال رشد (Growth Economy Venture Challenge)

ایده این رقابت توسط مدیر ارشد نوکیا مطرح شد. شرکت کنندگان در این رقابت می بایست به طراحی محصول یا راه حلی مبتکرانه در زمینه ارتقای زندگی افراد در کشورهای رو به رشد می پرداختند.

نوکیا با سرمایه گذاری معادل یک میلیون دلار برنده نهایی این رقابت را در به اجرا درآوردن ایده اش حمایت می کند.

ده فینالیست این رقابت برنامه نویسانی از کشورهای کانادا، آمریکا، انگلستان، پاکستان، اسلوونی، کنیا، چین و هندوستان بودند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزیدگان این رقابت ها می توانید به آدرس www.callingallinnovators.com مراجعه نمایید.
درباره فروم نوکیا

فروم نوکیا در راستای برنامه های جهانی طراحی نرم افزار نوکیا با در اختیار قرار دادن ابزارها، اطلاعات تکنیکی، پشتیبانی و شبکه های توزیع به برنامه نویسان در خلق و اجرای نرم افزارهایشان در سراسر جهان کمک می کند. دفاتر فروم نوکیا در آمریکا، اروپا، ژاپن و سنگاپور با ارائه مشاوره هایی در زمینه کسب و کار یاری رسان برنامه نویسان و اپراتورها را در اجرای موفق نرم افزارها و خدماتشان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آدرس www.forumnlokia.com مراجعه کنید.

  • ۸۹/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">