ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

«امیرحسین سعیدی نائینی» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور ضمن دیدار با دکتر «قوام شهیدی» مدیرعامل جدید شرکت سهامی‌ نمایشگاه‌های کشور در خصوص همکاری‌های مشترک وهمچنین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی‌ فناوری اطلاعات با وی مذاکره کرد.

به‌ گزارش(ایسنا)، در این دیدار که در محل شرکت نمایشگاه‌ها برگزار شد، سعیدی ضمن تبریک انتصاب دکتر «قوام شهیدی» به مدیریت عاملی شرکت نمایشگاه‌ها، گزارش مبسوطی از روند تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور و جایگاه قانونی و اجرایی آن ارایه کرد و برای همکاری سازمان نظام صنفی به نمایندگی از بخش خصوصی کشور با شرکت نمایشگاه‌ها در برگزاری هدفمند و ساماندهی شده‌ی نمایشگاه «الکامپ» و سایر نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام آمادگی کرد .

سعیدی در این دیدار با استقبال از برنامه‌های جامع و روشن مدیرعامل جدید در شفاف‌سازی و روان سازی رویه‌ها که اتفاقا موردنظر صنف‌ فناوری اطلاعات کشور نیز هست، اظهار امیدواری کرد تا مدیر عامل جدید بتواند به اصلاح وضع موجود و همچنین برطرف نمون تمام عواملی که در گذشته باعث ایجاد شکاف و فاصله بین بخش خصوصی و شرکت نمایشگاه‌ها شده بپردازد .

به گزارش ایسنا، سعیدی با ارایه‌ی گزارش در خصوص نمایشگاه الکامپ دهم گفت: برگزاری نمایشگاه الکامپ دهم تجربه ارزنده و گران بهایی بود که با نوآوری ‌ها و خلاقیت‌های ویژه ‌ای همراه بود و توانست تجربه جدیدی در استفاده بهینه از فناوری طلاعات در برگزاری حرفه‌ای چنین نمایشگاه‌هایی باشد .

وی همچنین افزود: سازمان نظام صنفی آمادگی دارد تا نسبت به در اختیار قرار دادن کامل تجربیات خود در برگزاری نمایشگاه‌ها اقدام کند.

دکتر«شهیدی» نیز در این دیدار با مهم خواندن فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه‌ی کشور و لزوم توجه همه‌ی بخش‌های دولت خصوصا شرکت نمایشگاه‌ها به آن ، ابراز علاقه‌ی خود را برای همکاری متقابل و گسترده با سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور اظهار داشت وگفت: نمایشگاه آبروی کشور است و برگزاری خوب، سالم و هدفمند آن موجب اعتلای صنعت و رشد بخش‌های مختلف تولیدی کشور خواهد شد و برای آن که بتواند به اهداف عالیه‌اش برسد و نقش اصلی خود را ایفا نماید و در سطح بین المللی نیز مطرح شود نیازمند برنامه ریزی‌های بلند مدت و مشخصی است که اجرای تخصصی و حرفه‌یی آن می‌تواند به اعتبار در نزد جهانیان بیفزاید .

شهیدی همچنین ابراز امیدواری کرد که سازمان سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور بتواند ضمن برنامه ریزی سریع و دقیق برای برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم نسبت به تدوین برنامه‌ی چند ساله اجرای این رویداد بین المللی نیز همت گمارد .

در پایان این نشست رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور در گفت وگو با ایسنا، ضمن مهم خواندن این ملاقات گفت: در برنامه‌های مدیرعامل جدید نکته سنجی و ریزبینی‌های خاصی مشاهده می‌شود که ما در سال‌ها تعامل با شرکت نمایشگاه‌هابه آن رسیده بودیم ‌و از آن به عنوان عمده‌ترین مشکلات پیش روی توسعه صنعت نمایشگاه‌ها داری و رونق همه جانبه‌ی آن یاد می‌کردیم و امیدواریم تا مدیر عامل جدید بتواند هر چه سریع تر نسبت به تحقق اهداف عالیه خود و ایجاد تحول در مجموعه تحت اختیار خویش نایل گردد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که تکلیف نمایشگاه الکامپ دوازدهم چیست و چه کسی برگزاری آن را عهده دار خواهد بود گفت: همان گونه که قبلا نیز اعلام شده بود ، طبق توافقات رسمی‌انجام شده، مجوز برگزاری نمایشگاه‌های الکامپ طی چند سال از سوی وزیر قبلی بازرگانی برای سازمان نظام صنفی صادر شده است، و در این خصوص تکلیف کاملا روشن است و هیچ ابهامی‌وجود ندارد .

وی همچنین با اعلام این که سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور برنامه‌های بلند مدتی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطح داخلی و بین المللی دارد گفت: این سازمان طی روز‌های آتی نسبت به اعلام اخبار تکمیلی در خصوص نحوه‌ی و چگونگی برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم از طریق رسانه‌ها اقدام خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">