ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری مجمع شرکت های مخابرات

| يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات با اعلام غیر منطقی بودن توقف نماد این شرکت، از اتمام برگزاری مجمع سالانه 31 شرکت تابعه و ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس خبر داد.

صابر فیضی در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: تا روز گذشته مجامع عمومی 30 شرکت تابعه برگزار شد و امروز آخرین شرکت نیز مجمع خود را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه سود تلفیقی مخابرات برای سال مالی گذشته 27 تومان است ادامه داد: تا روز گذشته همه اطلاعات مورد نیاز سازمان بورس ارایه شده و مانعی در بازگشایی نماد شرکت وجود ندارد.

فیضی خاطر نشان کرد: مسئولان سازمان بورس عنوان می کنند برگزاری مجامع شرکت های تابعه و لزوم ارایه گزارش هایی وجود شایعات دلیل توقف نماد شرکت مخابرات است. در پاسخ باید گفت در این صورت باید نماد چندین شرکت دیگر نیز بسته می شد.

وی افزود: از سوی دیگر تا روز گذشته که مجامع شرکت ها به اتمام نرسیده بود. بنابراین معتقدم توقف نماد مخابرات غیرمنطقی است.

فیضی در خاتمه گفت: زمان نهایی مجمع شرکت مخابرات در اردیبهشت ماه، بعد از دریافت گزارش های حسابرسی مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش، چهارشنبه گذشته بود که نماد معاملاتی مخابرات بعد از داد و ستد3 میلیون سهم و حضور سه دقیقه ای به طور غیر منتظره ای بسته شد.

مدیرعامل این شرکت در حالی از دلیل آن ابراز بی اطلاعی کرد که امیرحمزه مالمیر رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی دلیل این واقعه را لزوم دریافت گزارش هایی و وجود شایعات اعلام کرد.

شرکت مخابرات 19 مرداد ماه 87 با کشف قیمت 150 تومانی هر سهم ، به عنوان بزرگترین مشمول اصل 44 وارد بورس شده و مجمع مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 86 در 28 آبان 87 و مجمع سال مالی 87 در موعد مقرر و 26 تیر ماه سال گذشته تشکیل داده بود.

  • ۸۹/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">