ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش چشم‌انداز صنعت IDC

| سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

همایش تخصصی چشم‌انداز صنعت IDC در ایران برگزار می‌‌شود.

بر اساس این گزارش با توجه به نقش ویژه مراکز داده (دیتا‌سنتر) در توسعه پایگاه‌های اینترنتی و لزوم راه‌اندازی و گسترش دیتا‌سنترهای ایرانی، به منظور تامین پایگاه‌های امن، مطمئن و سریع برای سایت‌های داخلی، نخستین همایش تخصصی بررسی نقش IDC (مراکز داده اینترنتی) در ایران توسط ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این همایش علاوه بر معرفی و بررسی مراکز داده اینترنتی و نقش آنها در توسعه فناوری اطلاعات در ایران، مشکلات موجود بر سر راه شرکت‌های بخش خصوصی فعال در این زمینه، با حضور مدیران بخش خصوصی کارشناسان و مدیران بخش دولتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح و مورد نقد قرار می‌گیرد.

این همایش توسط ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات و با حمایت دبیر‌خانه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور در پایان شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88701265- 88724761 و یا نشانی الکترونیک info@ccwmagazine.com تماس بگیرند.

  • ۸۵/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">