ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بزرگنمایی مسایل حاشیه‌ای جای تعجب دارد

| چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۸۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات همواره از نقد و انتقاد دلسوزانه کارشناسان و بویژه نمایندگان مجلس استقبال می‌کند، گفت:‌ بزرگنمایی مسایل حاشیه‌ای همایشی که یک ماه از عمر آن گذشته، کشور را متضرر می‌سازد.

صمد مومن‌بالله در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص همایش وزارت ارتباطات در مردادماه امسال، گفت: این همایش در ابتدای مردادماه سال جاری برگزار شده است و اکنون که مسایل حاشیه‌ای و بی‌ارزش آن پس از گذشت یکماه مطرح شده است، جای تعجب دارد.

وی تاکید کرد: باید به جای پرداختن به چنین مسایل حاشیه‌ای که جز ضرر و زیان برای کشور فایده دیگری ندارد، در کنار بیان برخی از کاستی‌ها در وزارت ارتباطات، از دستاوردهای آن نیز صحبت شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات اظهار داشت: همایشی که وزارت ICT در ماه گذشته برگزار کرد، همایشی فشرده و پرکار بود .

وی با بیان اینکه در برگزاری هر همایش یا برنامه‌ای شاید اشتباهی هم رخ دهد، گفت: من هیچ انتقادی از این همایش نداشته‌ام .

مومن‌بالله به روند بهبود کیفی شبکه تلفن همراه اشاره و آن را یکی از دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت جدید بیان کرد و افزود: منتقدان باید به دستاوردهای مثبت این چنینی نیز نظر داشته باشند.

به گزارش فارس صادق‌زاده رئیس کمیته مخابرات مجلس روز گذشته در جمع خبرنگاران پارلمانی مجلس گفته بود: همزمان با هفته دولت، در سمینار مدیران استانی شرکت مخابرات ، به چاق‌‏ترین ، لاغرترین ، کوتاه‌‏ترین و بلندترین مدیر جوایزی اهداء شده است.

  • ۸۵/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">