ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بلاگفا به فروش رفت

| دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۷ نظر

ITanalyze.ir - طبق شنیده های پرشین وبلاگ سرویس وبلاگ نویسی بلاگفا به شرکت آرتمیس و سایت لوکوپوک فروخته شده است .

به گزارش پرشین وبلاگ تلاش برای تماس با شیرازی (مدیر سابق این سایت) برای تایید این خبر به جایی نرسید.

بر اساس این گزارش یکی از نزدیکان بلاگفا نیز خبر به فروش رفتن این سرویس دهنده وبلاگ را تایید کرد.
اخبار تکمیلی
بلاگفا 20میلیون فروخته شد

سرویس دهنده اینترنتی بلاگفا برای فروش خود به توافق رسیده است .
شنیده های خبرنگارالبرزحاکیست سرویس دهنده وبلاگ "بلاگفا" بدلایل نامعلومی بصورت مشترک به دومشتری فروخته شده است .
این خبرحاکیست مدیران بلاگفابرسرفروش بلاگفاباشرکت آرتمیس وسایت لوکوپوک به توافق رسیده وبزودی مدیریت این سرویس دهنده به این دومجموعه سپرده خواهدشد.
گفته میشودبلاگفابین 18تا20میلیون تومان به این دوشرکت فروخته شده ولی هنوزاین خبرازسوی مدیران بلاگفاتائیدیاتکذیب نشده است .

بلاگفا هنوز معامله نشده است

پرشین وبلاگ - در پی انتشار خبر فروخته شدن بلاگفا که دیروز منتشر شد ، مهندس محمودزاده ، مدیر سایت لوکوپوک با ارسال ایمیلی ضمن تایید مطرح بودن موضوع خرید سرویس بلاگفا و بلاگ اسکای، اظهار داشتند :

" ... آرمیتیس فقط برای خرید یک سرویس وبلاگ با بلاگفا و بلاگ اسکای مذاکره نموده است و هنوز معامله صورت نگرفته است. "

متن نامه بصورت Penglish عینا منعکس میشود:

" salam

modiryat mohtaram site persianweblog lotfan nesbat be hazf khabar kharid site blogfa tavasot sherkat armitis eghdam nemyeed. armitis faghat baray kharid yek service weblog ba site hay blogfa va blogsky mozakere nemode hast va hanooz moamele sorat nagerefte hast.
hamid mahmoudzadeh "
با توجه به اینکه مذاکره برای فروش بلاگفا بیش از 5 ماه است که با شرکت های مختلف ادامه دارد ، به نظر می رسد موضوع ، صرفا فروش سایت نبوده و به احتمال زیاد کنسرسیومی از خریداران بلاگفا تشکیل شده یا خواهد شد. پرشین وبلاگ تلاش خواهد کرد با مدیران بلاگ اسکای نیز برای بررسی صحت و سقم خبر تماس حاصل کند.
مالک بلاگفا تکذیب می کند

متاسفانه در روزهای اخیر اخباری در چند سایت اینترنتی در زمینه فروش بلاگفا منتشر شده است که خبری کذب بوده و قطعا براساس غرض ورزی و رقابت ناسالم منتشر شده است.بی تردید بحث فروش یک سایت نه تنها جنبه منفی ندارد بلکه همچنان که در کشورهای پیشرفته نیز رایج است نشان از پیشرفت و جذابیت تجاری سایت دارد. اما انتشار اکاذیب توسط سایتی که تحت مالکیت و مدیریت یکی سایتهای رقیب بلاگفا است نمیتواند دلیلی جز فعالیت بر علیه بلاگفا و حرکت در زمینه رقابتی ناسالم باشد و البته این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی افتاده است.
سایت بلاگفا تحت مالکیت و مدیریت علیرضا شیرازی است و هر ادعای مشابهی توسط افراد و شرکتهای دیگر تا زمانی که در سایت بلاگفا تایید نشود صحت ندارد. البته طبیعی است که سایت بلاگفا به عنوان یک سایت موفق و یا چشم انداز تجاری خوب مورد علاقه شرکتها و افراد مختلفی باشد و در این زمینه پیشنهادات مختلفی را نیز دریافت کرده ایم که حداقل یک مورد جدی آن توسط سایت رقیب بلاگفا بوده است که عامل انتشار اکاذیب فوق نیز میباشد. اما قطعا صرف مذاکره یا همکاری تجاری در زمینه جذب تبلیغات و کسب درآمد نمیتواند به معنای فروش بلاگفا باشد و مطمئنا در صورت تغییر در مدیریت و مالکیت سایت نیز بخش اخبار بلاگفا نخستین مرجعی خواهد بود که خبر آن را در اختیار کاربران خود و رسانه ها قرار خواهد داد.
منبع : مالک بلاگفا

  • ۸۵/۰۲/۲۵

نظرات  (۷)

همون بهتر که به فروش رفت ... مدیریت قبلی که ماشالاش باشه خیلی باحال بودن .... باعث {...} و.... حالا ببینیم این جدیدش کیه .. ما که حسود نیستیم .. خدا کنه بهتر باشه ... تازه میریم اونجا هم وبلاگ مینویسیم
  • علیرضا شیزاری
  • توضیح سایت آی تی آنالیز : اگرچه نشریات الکترونیکی و سایت ها هنوز مشمول قوانین روشنی نیستند و الزامی برای درج پاسخ همچون جراید مکتوب وجود ندارد اما علیرضا شیرازی در متن زیر با ادبیات همیشگی خود به تکذیب خبر مربوطه که به نقل از پرشین وبلاگ و خبرگزاری البرز بوده پرداخته و رقابت هکاران خود را نیز کودکانه تلقی کرده است . جهت اسحضار خوانندگان سایت از نوع نگارش ایشان متن پاسخ وی بدون دخل و تصرف در پی می آید.ضمن آنکه برای ایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت داریم. "آقای شمیرانی برای شما بسیاز زشت است که وارد بازی کودکانه رقیب بلاگفا و پرشین بلاگ شوید. مشخص نیست که شما به خاظر چند بنر تبلیغاتی چنین اکاذیبی را منتشر می کنید یا به خاطر انتقام از عدم درج سایت خود اخبار پارسیک. هر چه باشد خبر فوق تکذیب میشود و شما ملزم به انتشار تکذیبه آن هستید"
    آقای شیرازی را از قبل می شناختم، ایشان البته در حوزه برنامه نوبسی فردی شایسته هستند اما شاید این {...}ایشان تلقی شود. متاسفانه ایشان فاقد {...} و شاید بهتر باشد که همواره نقش یک برنامه نویس را در پشت پرده ایفا کنند و مدیریت امور را {...} واگذار کند.در پایان امیدوارم که در سیستم مدیریتی جدید بلاگفا دیگر شاهد رفتارهای {...}مانند فیلتر کردن سایتهای رقیب و ... نباشیم.
    چند فروخته؟؟؟
  • محمد عرب احمدی
  • سلامی دوباره .. دوست نداشتم پیام اولمو کمیشو سانسور کنید اما خو باشکال نداره ... همانطور که گفتم از آقای شیرازی {...}و به قولی از کوزه همان برون تراود که در اوست ....اما باور کنید 18 میلیون هم واسه بلاگفا زیاد بود ... ارایه سرویسی که هر چی وبلاگ سیاسی از نوع منفی و وبلاگهای مبتذل در اون موج میزنه {...}.. به هر حال موفق باشید و متشکر از خبرگزاری خوبتون
    خوش به حالتون پولداراااااااااااااا
    توضیح و پوزش از خوانندگان عزیز با سلام بدینوسیله ضمن احترام به آرا و افکار کاربران و خوانندگان محترم سایت آی تی آنالیز ذکر این نکته ضروری است که این سایت بنا بر توهین و شکستن حرمت و آبروی افراد را ندارد . از این رو و با چنین خط مشی ناگزیر به حذف یا عدم انعکاس بخشی از پیام ها هستیم که بار دیگر ضمن عرض پوزش از کاربران استدعا می شود که با صبوری و حفظ حرمت افراد نسبت به ارایه نظرات خود اقدام کنند. با تشکر ITanalyze

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">