ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات با بیان اینکه شبکه ملی اینترنت یا شبکه اطلاعات ملی، بر پایه‌ پروتکل اینترنت طراحی شده است، گفت: شبکه ملی اینترنت از زیرساخت‌های اصلی دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

دکتر رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه از ویژگی‌های طرح شبکه ملی اینترنت علاوه بر ارسال تصویر، صوت و حجم زیاد اطلاعات و پهنای باند این شبکه است اظهار کرد: این طرح در چندین فاز اجرا می‌شود، فاز نخست در سال ‌جاری به بهره‌برداری و فاز نهایی در سال 92 به پایان می‌رسد.

وی درباره‌ی زمان افزایش سرعت اینترنت با بهره‌برداری از این شبکه گفت: با پهنای باند محدودیتی در سرعت نخواهیم داشت و خدمات را می‌توان با سرعت بیش از 8 مگابیت دریافت کرد.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، درباره‌ی نصب دکل‌های آنتن‌های ایرانسل در منازل نیز گفت: این دکل‌ها در زمان ثبت سفارش، گمرک و پس از نصب، از نظر استانداردهای زیست محیطی بررسی می‌شوند و چنانچه استانداردها رعایت شود اجازه‌ی فعالیت دارند.

  • ۸۹/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">