ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به تکفا دست نزنید

| جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به هزینه‌‏های بسیار زیادی که در طرح توسعه و کاربری فناوری ارتباطات و اطلاعات (تکفا) صرف شده است , بهتر آن است که مشکلات این طرح را کاهش داده و به طرح جدید دیگری نپردازیم.
دکتر سعید سیدآقابنی‌‏هاشمی , مدیرکل ICT وزارت امور خارجه , درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, در خصوص طرح تسما به عنوان توسعه و ساماندهی محتوای الکترونیکی با بیان این مطلب ، خاطرنشان کرد: اگر اشکالات طرح تکفا برطرف شود بهتر از آن خواهد بود که طرحی نو و زمان‌‏بر را در دستور کار قرار دهیم.

وی ، طرح تکفا را برای شرکت‌‏ها و سازمان‌‏ها در کشور تجربه مفید و گران‌‏بهایی دانست و یادآور شد: اثرات استفاده از یک طرح جدید در طولانی‌‏مدت مشخص خواهد شد و اگر بتوانیم طرح تکفا را در فازهای بعدی ادامه دهیم شاهد کاربرد وسیع آن خواهیم بود.

مدیرکل ICT وزارت امورخارجه, با اشاره به اعتبار کافی طرح تکفا ، عدم زمان‌‏بندی مناسب را یکی از مشکلات این طرح عنوان کرد و افزود: تکفا طبق جدول زمان‌‏بندی پیش نرفت و دستخوش تغییراتی شد که این مساله تنها مشکل اساسی این طرح بود.

وی ، در پایان تاکید کرد: طرح تسما می‌‏تواند مکمل تکفا باشد ، اما بهتر است که به ساز و کار جدیدی نیاندیشیم و طرح تکفا را ادامه دهیم.

  • ۸۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">