ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیت کوین وسیله قمار اینترنتی شد

| يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

مقامات چینی روز گذشته از شناسایی و برخورد با اعضای یک گروه قمارباز در فضای مجازی خبر داده اند که از ارز‌های دیجیتال برای مخفی کاری استفاده می‌کردند.

مهر: این قماربازان با شرط بندی بر روی نتایج بازی‌های جام جهانی داد و ستد‌های کلانی داشته اند و برای پرداخت پول تنها از ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم استفاده می‌کرده اند تا هویتشان مخفی بماند.
این اولین بار است که یک گروه قمارباز اینترنتی بزرگ در چین شناسایی شده که برای فعالیت‌های غیرقانونی خود از ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کند. عملیات شناسایی و دستگیری اعضای این گروه هشت ماه به طول انجامیده است.
سایتی که اعضای این گروه در بخش تاریک و ناشناخته وب برای فعالیت‌های خود دایر کرده بودند حدود ۳۳۰ هزار کاربر داشته که از نقاط مختلف جهان به آن مراجعه می‌کردند.
سایت یادشده دارای ۸۰۰۰ اپراتور بوده که برای پذیرش و ثبت نام اعضای جدید از آن‌ها کمیسیون دریافت می‌کرده اند. تا به حال ۵۴۰ مظنون در همین ارتباط دستگیر شده اند و ۲۶۰ میلیون یوآن پول نیز در ارتباط با همین موضوع بلوکه شده است. تلاش برای شناسایی دیگر گروه‌های قمارباز مشابه در چین ادامه دارد.

  • ۹۷/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">