ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بی اعتنایی ام تی ان به تحریم ایران

| جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

در میان موجی از تلاش‌های مقامات غربی برای اعمال فشار به ایران، رئیس بزرگترین اپراتور تلفن همراه آفریقا که سرمایه‌گذاری عظیمی در ایران دارد، تصریح کرد که به هیچ عنوان در صدد محدود کردن تجارت با ایران نیست.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، "فوتوما انهلکو " مدیر اجرایی شرکت تلفن همراه "ام‌تی‌ان " که سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش تلفن همراه ایران صورت داده است و اپراتور دوم موسوم به " ام تی ان ایرانسل " را در ایران راه‌اندازی کرده است تأکید کرد که به هیچ عنوان تمایل ندارد ایران را در لیست سیاه خود قرار دهد یا اینکه سهام‌های این شرکت در بخش ایران را کاهش دهد.

اظهارات وی در شرایطی اعلام شد که آمریکا و برخی از همپیمانان این کشور تمامی تلاش‌های خود را به کار گرفته‌اند تا هرگونه تجارت با ایران را محدود کنند.

علیرغم آنکه ایران همکاری‌های بسیاری در زمینه هسته‌ای و تبادل سوخت‌ هسته‌ای با جامعه بین‌الملل انجام داده است، شورای امنیت سازمان ملل متحد تحت فشار غرب، تحریم‌های جدیدی علیه ایران به تصویب درآورد و علاوه بر آن آمریکا و اتحادیه اروپا نیز اقدامات یکجانبه‌ای علیه ایران تصویب کرده‌اند و در تلاش هستند تا شرکت‌های بین‌المللی را از انجام تجارت با ایران منع کنند.

  • ۸۹/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">