ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخی شهروندان ایلامی از وجود اختلال در سامانه آنتن دهی و قطع ارتباط تلفن همراه خود بدون هشدار و به صورت ناگهانی در این شهرستان انتقاد کردند.

به عقیده این افراد در دو روز گذشته برخی از مشترکان با قطع ناگهانی تلفن همراه خود مواجه شدند و این در حالی است که هیچگونه بدهی قبلی نداشتند.

"علیرضا صیدی" از شهروندان ایلامی در این خصوص گفت: از روز گذشته با وجود پرداخت کلیه صورتحسابهای قبلی تلفن همراهم قطع شده و مخابرات در این خصوص پاسخی روشن نداده است.

وی افزود: با توجه به پرداخت صورتحساب ماههای آبان و آذر و عدم دریافت صورتحساب دو ماه اخیر علت قطع تلفنهای همراه نامعلوم و تعجب برانگیز است.

"علی رحیمی" یکی دیگر از مشترکان ایلامی نیز با انتقاد از قطع نابهنگام اشتراک خود گفت: در روزهای گذشته بدون اخطار قبلی شرکت مخابرات تلفن همراهم را قطع کرده و پیگیری برای وصل تلفن همراهم نیز با توجه به نگرفتن صورتحساب این دوره غیرممکن است.

وی افزود: به استناد صورتحساب موجود ماههای آبان و آذر، مخابرات بدون توجه به فیشهای پرداختی نسبت به قطع تلفنها اقدام کرده است.

آنچه از سخنان مشترکان ایلامی و پیگیری از طریق شماره‌گیری تلفن همراه و مشاهده صورتحسابها برمی‌آید از صحت سخنان این مشترکان حکایت دارد.

با وجود پیگیرهای انجام شده تلاشهای خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با مسوولان و بررسی علت این پدیده بی‌نتیجه بوده است.

با اتمام کار واگذاری سیم کارت به ثبت نام‌شدگان تلفن همراه در استان ایلام شمار مشترکان ایلامی شبکه تلفن همراه اکنون ‪ ۸۷‬هزار و ‪ ۷۰۳‬نفر است.

  • ۸۵/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">