ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا در بلاتکلیفی

| سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص نتایج کمیته 3 جانبه بررسی و حل مشکل تالیا، گفت: مذاکراتی بین نمایندگان مخابرات و تالیا انجام شده ولی هنوز به قطعیتی که رسماً ابلاغ شده باشد و بتوان براساس آن تصمیم گرفت، نرسیده است.

صابر فیضی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به کمیته 3 جانیه حل مشکل تالیا، اظهار داشت: مذاکراتی بین نمایندگان مخابرات و تالیا انجام شده ولی هنوز به قطعیتی که رسماً ابلاغ شده باشد و بتوان روی آن تصمیم گیری کرد، نرسیده است.

وی ادامه داد: جمع بندی‌هایی از مذاکرات انجام شده در جلسات کمیته صورت گرفته که پس از ابلاغ رگولاتوری اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هنوز پیشنهادها صورت جلسه نشده، تأکید کرد: نتیجه نهایی باید صورت جلسه و به طرفین (مخابرات و تالیا) ابلاغ شود.

فیضی افزود: در قرارداد ذکر شده که در صورت بروز اختلاف میان پیمانکار و مخابرات، رگولاتوری باید در این زمینه داوری کند که برهمین اساس برای حل مشکل از سازمان تنظیم مقررات کمک گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص تعاونی بودن تالیا نیز تصمیمی گرفته شده، گفت: خیر، در این جلسات به موضوعاتی از جمله مشکلات به وجود آمده در مرحله اجرا و مقصر تأخیر ایجاد شده پرداخته شده است.

به گزارش فارس، پیش از این کرم‌پور، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص نتایج کمیته 3 جانبه بررسی و حل مشکل تالیا به فارس گفته بود: نتایج برگزاری این کمیته 3 جانبه برای بنده ارسال شده که بزودی ابلاغ خواهم کرد.

وی در خصوص نتیجه مذاکرات گفته بود: نتیجه نهایی یک گزارش 300 صفحه‌ای است که جزئیات آن بعدا اعلام می‌شود.

  • ۸۹/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">