ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکسی‌های اینترنتی تنها درون شهری هستند

| سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هدف تاکسی‌های اینترنتی تنها حمل و نقل درون‌شهری است و این اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

به گزارش خانه ملت، داود کشاورزیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مدیران اپلیکیشن‌های فعال در حمل و نقل شهری داشتیم، اعلام شد که این اپلیکیشن‌ها برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

وی تصریح کرد: کاربرد این اپلیکیشتن‌ها تنها برای حمل و نقل درون‌شهری توجیه دارد؛ چراکه در حمل و نقل جاده‌ای باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی و... کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: درصورت حذف یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حداقل ۱۲ سواری کرایه‌ای جایگزین می‌شود که علاوه بر افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و ترافیک جاده‌ای را در بردارد.

  • ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">